PROJEKT PŮLMARATON: CO JÍM?

Nevím, zda je to správně nebo špatně, již měsíc a půl před půlmaratonem jsem se rozhodla pozměnit svůj jídelníček. Moje každodenní strava je založená na velkém množství zeleniny, na vejcích a mase. Zcela se vyhýbám pečivu, alkoholu a snažím se omezovat i mléčné výrobky. Když mě přepadne chuť na sladké (což se vzhledem k tomu, že jsem jinak čokoholik, děje docela často), sáhnu po pár bobulích hroznového vína.

Denně spotřebuji 2 velké papriky, 2 rajčata, 1 okurku, 4 vajíčka a 1-2 balení krutí šunky. Někdy si dám rybu, jindy hovězí steak. Papriky pak občas vyměním za žampiony, brokolici nebo mořské řasy. Mimo jiné každý den beru 1 dávku hořčíku a 1 kostičku Colafitu na posilnění kloubů a hlídám si pravidelný pitný režim. A pocit? Až na občasnou neodolatelnou chuť na sladké, se cítím skvěle. Můj jídelníček je díky úpravě jídla a koření (ačkoliv to na první pohled nemusí být zřejmé) docela pestrý. Poslední dny před půlmaratonem mám v plánu zařadit rýži. Uvidíme, jak vše půjde dál…

Aneta

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s