PROJEKT PŮLMARATON: 1. týden

Máme za sebou první týden #projektpulmaraton a tudíž i několik tréninků. A angličáků za pozdní příchody! O co ale vlastně jde? Podívejte se na vysvětlující video!

Celým tréninkovým procesem nás provede skvělý páreček Nike trenérů Sarah Vagnerová a Jakub Vobořil. A právě s těmi jsme se sešli již v pondělí v 6:30 ráno v Balance Club Brumlovka nad přípravou tréninkového plánu. Náš prozatímní rozvrh, který se však s příchodem nového roku mírně pozmění, je následující:

PONDĚLÍ: samostatné výběhy podle časových možností každé z nás
ÚTERÝ: večerní trénink TRX s Kubou
STŘEDA: ranní výběhy vedené Sarah (ehm, startujeme 6:30!)
ČTVRTEK: regenerace, sauna, bazén
PÁTEK: ranní spinning s Kubou
VÍKEND: dobrovolné aktivity (haha)

Endorfiny se vyplavují, trenéři jsou skvělí, Balance Club Brumlovka taktéž. Ale venku pořádně přituhuje! Přežijeme do dalšího týdne? Toť otázka! Sledujte náš blog, Facebook nebo Instagram, protože tak budete mít nad naším osudem přehled.

Anet a Mari

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s